„Недостатк лекара настао је што природним одливом, одласком у пензију, што преласком лекара у друге установе, а ново руководство ће настојати да реши проблем интензивирањем сарадње са Покрајинским секретаријатом за здравство, социјалну политику и демографију, Министарством здравља и Републичким фондом за здравствен осигурање“, рекла је др Рогановић.
Она сматра да је приоритетан проблем Амбулантно поликлинички сектор, посебно у Интернистичкој амбуланти, али да се већ сада осећају помаци с обзиром на то да су почела са радом два нова лекара и да је промењен начин заказивања. Наиме, новина је да након интернистичког прегледа пацијенти бивају одмах уписани у листу чекања за месец у коме им је заказан контролни преглед. "У складу са одређеним распоредом лекара, и уз уважавање назначене контролне периодике, пацијенти ће телафоном благовремено бити обавештени о заказаном термину. Оваквим радом се спречавају досадашње гужве, где је сваког првог дана у месецу више стотина људи чекало на ред испред врата Интернистичке амбуланте или покушавало да телефоном закаже преглед", појаснила је др Рогановић.
Нове обавезе на месту помоћнице директора за стручно медицинска питања, према речима др Рогановић, неће утицати на њен рад са пацијентима. „Сигурно ће да ћу у многоме помагати по медицинско стручним питањима директору Предрагу Радовићу, али се то ни у ком случају неће одразити на мој рад са пацијентима. Тим пре што је велики број пацијената који чекају на преглед, што су тренутно запослени лекари веома оптерећени и што још један лекар завршава специјализацију неурологије тек идуће године. Приоритет рада новог руководства биће подизање нивоа здравствене неге пацијената, побољшање исхране и повећање хигијене у болници, а до тога можемо доћи изналажењем додатних финансијских средстава, повећањем броја медицинских услуга, додатним, допунским радом, као и бољом и чешћом комуникацијом са поменутим вишим инстанцама“, рекла је др Цвета Рогановић, спец. неурологије.