На основу одлуке Општинског суда а због дуга према бившим радницима ТП „Бачкатранс“ морало је да прода последња три камиона у власништву и тако себи, највероватније, широм отвори врата стечаја или ликвидације.
Лицитација основних средстава за рад организована је због измирења дуга бившим и неколицини још увек запослених радника, који су фирму тужили због неисплаћених зарада. Ради се о две стотине радника којима се на основу затезних камата дугује по 150.000 динара, иако им је основни дуг већ враћен, и још троје радника који су од суда тражили надокнаду плата за рад у руководећим одборима предузећа, у периоду од 2001. до 2005. године.
„Два камиона већ су продата а иста судбина чека и трећи, чим стигне са пута. Бивша председница Скупштине акционара, и по један члан Управног и Надзорног одбора, од суда су тражили да им се плати рад у органима предузећа. Не споримо да на надокнаду имају законско право, али се намеће питање како су они радили у корист фирме када сада могу да је ускрате за основна средства за рад. Њима се дугује 1,8 милиона динара”, рекао је Силвестер Русковски, директор “Бачкатранса”.
Запослени у фирми узнемирени су због чињенице да без транспорта предузеће неће моћи да опстане са пуним бројем радника, привређујући само кроз услуге царинског терминала и паркирања, давања простора у закуп, техничке прегледе и прегледе тахографа.
“На састанку са запосленима након лицитације закључено је да ће 14 радника од укупно 32, морати бити проглашено технолошким вишком”, рекао је Русковски.
Сви запослени истичу да ће неоспорна права једних друге оставити без посла, можда на годину или две пред пензију, па ће штета бити већа од користи.
“Боље да смо радили и привређивали па тако покушали да измиримо дугове, као што смо до сада радили, него овако звог неколицине може бити угашена једна фирма”, каже један од запослених.
Иначе, укупан дуг према бившим радницима износи око 32 милиона динара, а кроз лицитацију три камиона предвиђа се да ће бити прикупљено око 2,2 милиона динара, што није ни десети део укупне своте. У првом кругу лицитације није било заинтересованих за куповину једног аутомобила, три камионске приколице, стругове и глодалицу за обраду метала, па се очекује заказивање нове дражбе.
Лицитација основних средстава за рад организована је због измирења дуга бившим и неколицини још увек запослених радника, који су фирму тужили због неисплаћених зарада. Ради се о две стотине радника којима се на основу затезних камата дугује по 150.000 динара, иако им је основни дуг већ враћен, и још троје радника који су од суда тражили надокнаду плата за рад у руководећим одборима предузећа, у периоду од 2001. до 2005. године.
„Два камиона већ су продата а иста судбина чека и трећи, чим стигне са пута. Бивша председница Скупштине акционара, и по један члан Управног и Надзорног одбора, од суда су тражили да им се плати рад у органима предузећа. Не споримо да на надокнаду имају законско право, али се намеће питање како су они радили у корист фирме када сада могу да је ускрате за основна средства за рад. Њима се дугује 1,8 милиона динара”, рекао је Силвестер Русковски, директор “Бачкатранса”.
Запослени у фирми узнемирени су због чињенице да без транспорта предузеће неће моћи да опстане са пуним бројем радника, привређујући само кроз услуге царинског терминала и паркирања, давања простора у закуп, техничке прегледе и прегледе тахографа.
“На састанку са запосленима након лицитације закључено је да ће 14 радника од укупно 32, морати бити проглашено технолошким вишком”, рекао је Русковски.
Сви запослени истичу да ће неоспорна права једних друге оставити без посла, можда на годину или две пред пензију, па ће штета бити већа од користи.
“Боље да смо радили и привређивали па тако покушали да измиримо дугове, као што смо до сада радили, него овако звог неколицине може бити угашена једна фирма”, каже један од запослених.
Иначе, укупан дуг према бившим радницима износи око 32 милиона динара, а кроз лицитацију три камиона предвиђа се да ће бити прикупљено око 2,2 милиона динара, што није ни десети део укупне своте. У првом кругу лицитације није било заинтересованих за куповину једног аутомобила, три камионске приколице, стругове и глодалицу за обраду метала, па се очекује заказивање нове дражбе.