"Ум на друм" - Кампања за промену лоших навика у саобраћају

Anketa o korišćenju informacionih tehnologija i elektronskih usluga - Vrbas

Агенција за безбедност саобраћаја реализује кампању „Ум на друм“ усмерену ка младима. Циљ кампање је смањење последица саобраћајних незгода у којима учествују млади, формирање исправних ставова, проширивање знања, као и кориговање небезбедног понашања у саобраћају код младих.

Слоганом кампање „Ум на друм“ се апелује на промишљено доношење одлука младих у саобраћају.

Млади чине 23% погинулих у саобраћају, а највећи број њих страдају као возачи (33%), затим као путници (30%), али су веома често угрожени и као мотоциклисти, подаци су Агенције за безбедност саобраћаја. Физичка и емоционална незрелост и неискуство младих учесника у саобраћају истичу се као главни узроци незгода.

 

 

КУЛТУРА

Др Неле Карајлић гост НБ "Данило Киш"

13. апр 2019. КУЛТУРА

Др Неле Карајлић гост НБ "Данило Киш"

Народна библиотека "Данило Киш" организоваће у уторак, 16...

"Средњовековни fast food" у Градском музеју

12. апр 2019. КУЛТУРА

"Средњовековни fast food" у Градском музеју

У Градском музеју Врбаса одржана је радионица под називом...

Пролећни Ликовни Салон 2019.

08. апр 2019. КУЛТУРА

Пролећни Ликовни Салон 2019.

Пролећни Ликовни Салон Удружења Ликовних уметника Општине...

ФПМ промовисан на Педагошком факултету у Сомбору

05. апр 2019. КУЛТУРА

ФПМ промовисан на Педагошком факултету у Сомбору

Након промоција у библиотекама у Крагујевцу и Новом Саду...

Изложба "Видици" плод српско-руског пријатељства

02. апр 2019. КУЛТУРА

Изложба "Видици" плод српско-руског пријатељства

У организацији Удружења српско-руског пријатељства Шид и ...