„Нова Комисија за усклађивање нормативних аката месних заједница припремила је сву документацију која се бави њиховим функционисањем и најважније је да су уведене промене унапредиле функционисање основних органа локалне самоуправе. Од сада, уместо пет запослених у месним заједницама у насељеним местима имаћемо по четири запослена. Трудили смо се да узађемо у сусрет новим потребама и околностима и тако смо донели одлуку да у свакој месној заједници одредимо комуналне редаре и раднике који ће се бавити уређењем животног простора“, рекла је Каролина Паповић, чланица Општинског већа задужена за рад са месним заједницама. Простор за већим ангажовањем у решавању комуналних проблема створио се након што је донета одлука да се пољочуварска служба из месних заједница премести у Јавну агенцију за зоохигијену и пољопривреду Одлука се односи на сеоске месне заједнице, док у три градске месне заједнице и даље остају по три запослена, секретар, административни радник и курир – чистач, који ради поверене послове у области комуналне хигијене.
Она је додала да је након укидања месних самодоприноса престала и потреба за службеницима задуженим за финансије по месним заједницама, те ће од сада потребе свих месних заједница у овом послу обављати једно лице овог профила у III Месној заједници у Врбасу. „Ово је уведено на препоруку Општинског већа, а месне заједнице су се сложиле са закључком и прихватиле нову организацију рада“, рекла је Паповић.