
“Мотив овог дела ми није јасан јер од тога нико није могао остварити материјалну корист, а не може се говорити ни о томе да је неко хтео да уштеди за фирму, јер је цена тог техничког прегледа свега 2.400 динара. Нема говора ни о томе да смо хтели да прикажемо техничку исправност неких неисправних возила, јер је свих седам аутобуса, за које су пронађене фалсификоване потврде, одмах послато на ванредни технички преглед на којем је утврђено да су технички исправни”, рекао је Папуга. Он је додао да се исти такав печат користи за потврде о техничком прегледу теретних и такси возила и да једино ту може лежати мотив коришћења лажног печата. “Неко је једино на тај начин могао остварити неку корист, али зашто је користио тај печат и за наше аутобусе није нам јасно. Ми техничке прегледе плаћамо на основу фактура које стигну из АМС-а, а због ранијег дуга и периодичног плаћања тих обавеза, нисмо могли приметити да неки прегледи нису фактурисани”, рекао је Папуга.
Спорни печат није пронађен већ његови отисци на фалсификованој документацији, а на графолошком испитивању тренутно су све потврде о техничкој исправности од априла ове године. Предмет графолошке истраге је печат-датумар који је коришћен упоредо с лажним печатом АМС-а, за који се сумња да је у власништву ЈП „Врбас“.
Спорни печат није пронађен већ његови отисци на фалсификованој документацији, а на графолошком испитивању тренутно су све потврде о техничкој исправности од априла ове године. Предмет графолошке истраге је печат-датумар који је коришћен упоредо с лажним печатом АМС-а, за који се сумња да је у власништву ЈП „Врбас“.