Како до регресираног превоза до школа

Општина Врбас расписала је конкурс за регресирање трошкова превоза ученика средњих школа. Регресирање трошкола аутобуског превоза у међуградском саобраћају средњошколаца са пребивалиштем на територији општине Врбас, који свакодневно путују од места становања до школе коришћењем месечне превозне карте, или трошкова смештаја у домовима ученика и викенд карте или дела цене приватног смештаја у висини цене домског смештаја и викенд карте, за школску 2017/2018. годину, вршиће се из буџета општине Врбас, за период од октобра 2017. до јуна 2018. године.

Регресирање у износу од 100% односи се на кориснике дечијег додатка – кориснике новчане социјалне помоћи, децу без родитељског старања и деца са сметњама у развоју, као и децу палог борца или ратног војног инвалида. Регресирање у износу од 70% односи се на децу из породица које имају приходе и од пољопривреде, децу самохраних родитеља са приходима до 20% већим од цензуса за дечији додатак за самохране родитеље, првог ученика из породице са више ученика путника из домаћинства које остварује право на дечији додатак, и кориснике дечијег додатка где су оба родитеља незапослена.

Регресирање у износу од 60% односи се на ученике по основу одличног успеха у претходном периоду школовања, док ће 50% износа од цене месечне карте плаћати остали корисници дечијег додатка, ученици са статусом избеглих и расељених лица, други и сваки наредни ученик путник из породице са два или више ученика путника корисника дечијег додатка.

Одобравање права на регресирани превоз вршиће Општинска управа Врбас – Одељење за друштвене делатности по захтеву корисника, уз консултацију са члановима Општинског већа општине Врбас задуженим за образовање и социјалну заштиту. 

ПОТРЕБНА ДОКУМЕНТАЦИЈА ЗА ОСТВАРИВАЊЕ НАВЕДЕНИХ ПРАВА ЈЕ:

- Потврда школе о упису ученика у средњу школу за 2017/2018. школску годину, Фотокопија решења за дечији додатак,
- Уверење из Републичког Геодетског завода – Службе за катастар непокретности Врбас о површини пољопривредног земљишта које домаћинство поседује и катастарском приходу у 2017. години за сваког члана заједничког домаћинства који остварује приходе, одговарајућа документација о другим приходима домаћинства за период 01. јуни – 31. август 2017. године, односно за период три месеца који претходе месецу у коме се подноси захтев, доказ о незапослености /уверење Националне службе за запошљавање/, изјаву о заједничком домаћинству, решење-потврду Центра за социјални рад да су корисници новчане социјалне помоћи/, Фотокопија решења о праву на личну или породичну инвалиднину,
- Доказ о одличном успеху ученика у претходном периоду,
- Доказ да је родитељ самохран по прописима о дечијем додатку.

Захтеви са потребном документацијом се подносе у ШАЛТЕР САЛИ ОПШТИНСКЕ УПРАВЕ ВРБАС, ВРБАС, М. Тита 89, ШАЛТЕР БРОЈ 8. Орган може да врши увид, прибавља и обрађује податке уколико се странка не изјасни да ће сама прибавити потребну документацију. Сва потребна обавештења могу се добити на телефон: 7954-088.